Geen zorgen over levering en montage

Wij hebben een pakket om u volledig te ontzorgen

Het aanpassen van een kantooromgeving is een klus waar veel bij komt kijken. Regelmatig krijgen wij vragen zoals:

  • Hoe krijgen we het meubilair op de juiste locatie?
  • Waar moeten onze medewerkers aan het werk tijdens het opbouwen van het meubilair?
  • Hoe zit het met de montage van het kantoormeubilair?
  • Moet ik mijn kantoormeubilair zelf monteren?
  • Is mijn kantoormeubilair makkelijk te monteren?

Logische vragen omdat u uiteraard niet wilt dat uw gehele organisatie last heeft van het inhuizen en monteren van nieuw kantoormeubilair. Daarom heeft Nice Price Office een pakket ontwikkeld dat u optimaal ontzorgt.

Gemonteerde levering

Om uw organisatie zo min mogelijk te belasten, wordt meubilair zoveel mogelijk gemonteerd geleverd.

Levering op het door u gewenste tijdstip

Nice Price Office beschikt over een eigen vervoersdienst. Hiermee kunnen levermomenten accurater worden bepaald zodat u geen kostbare tijd verliest door te moeten wachten op uw levering.

Eigen inhuis- en montagedienst

Als u een grotere werkplek nodig heeft (denk hierbij aan een duo werkplek of een groot hoekbureau) of simpelweg niet de mensen of de tijd heeft om uw kantoormeubilair zelf te plaatsen, kunt u gebruik maken van onze inhuis en montage service. Dit gaat uiteraard in overleg met uw lokale partner. Onze monteurs zijn bijzonder klantgericht en hebben uitgebreide kennis van onze producten. Zij zullen ervoor zorgen dat de rest van uw organisatie zo min mogelijk last heeft van de plaatsing.